Ingen soldat

Min cam funkar inte, men jag tänkte iallafall visa en bild på mina omplåstrade fingrar.
Vad är under plåstren då? undrar ni.
Jo, i torsdags när jag lagade mat och skulle ta ut en form ur den 250 grader varma ugnen råkade jag lägga fingrarna på gallret och bränna mig som satan.
Det har gått bra med fingrarna, bara gjort lite ont då och då, tills idag när brännblåsorna började vara. Det gjorde sjukt ont, och gör fortfarande. Så nu vet ni vad som är up med mina brännskadade fingrar.
Annars har dagen varit ganska bra, var ute och övningskörde med Mamma och Stini och det gick skitbra. Det var inte meningen att jag skulle köra egentligen, jag bara satte mig bakom ratten och startade bilen när vi skulle åka till morfars grav, och helt plötsligt backade jag ut (!) och körde iväg.
Idag skulle morfar fyllt 80 år, så vi köpte en väldigt fin blombukett och satte på graven hans.

Ikväll har jag hängt med Stini och Mamma, vi har haft det jättemyzigt. Vi såg på filmen Cornelis, och den var väldigt bra osv, rekomenderas starkt osv.
Nu ligger jag här och lyssnar på Lasse. Som jag saknat honom! Han är ju så bra att jag dör.
Heydå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0