Jag ska fresta dig

Hellou!
Dagens skoldag var... ja, väldigt lärorik. Inte. Vi hade "lektion" i en halvtimme då vi fick vårt nya schema och sen var det slut. Vaddå ovärt?
Efter skolan åkte jag till Malin och hängde lite, sedan kom även Glenn, Viktor, Joel och Alida och vi MÖÖÖÖÖLADE glass. Vi satt och åt glass i tre timmar minst.
Efter glassen kände vi oss fortfarande lite hungriga, så vi gick till pizzan och mölade lite till. Haha, jag som skulle ha en "vit månad" utan godis, glass, chips och flöt, med start idag. Så bra gick det.
Vi har även suttit och kiknat av skratt till Mia och Klara, haha "jag ska fresta, jag ska fresta, jag ska fresta dig"

Typ det roligaste jag sett i livet.

Nu har jag mycket att förbereda inför morgondagen. Ska börja med att hitta min borttappade skåpsnyckel.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0