Artonde

Idag är det exakt ett år sedan jag började på gymnasiet. Minns att jag låg och grät för mig själv i sängen efter första dagen, jag var så rädd att jag inte skulle få några vänner. Låg och nojade över att jag gjort det sämsta första intrycket ever och skulle förbli mobbad hela gymnasietiden.
Som tur är fick jag himla fina vänner, vänner i världsklass.
På måndag börjar jag i tvåan på gymnasiet (HAHAH) och jag känner mig väldigt o-redo, men samtidigt skitredo för nya utmaningar osv.  Tror att det blir bra.
Känns dock jobbigt att Hanna ska sluta i vår klass, jag kommer sakna dig sjukt mycket Hanna! det kommer bli så tomt!
(hittar ingen bild på min fina fina Hanna :((((((( ...)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är braaaa!! Hahhahahaah tväan! HAHAHAHAHHA

2011-08-19 @ 15:13:55
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0