Neggo

Mina fotsulor kliar skitmycket, de har gjort det i flera dagar. Och jag kan liksom inte klia tillbaks för jag är så extremt kilsen under fötterna. Så himla obehagligt med klåda på fotsulorna.

Dagen har varit sådär, jag har bara panikat över matten hela tiden, och mina tonsiller dödar mig.

Sedan jag kom hem har jag pluggat ca 5 tal matte och sedan gett upp. Historian ska vi inte prata om.
Känner mig som världens duktigaste!

Vad positivt och härligt allting blev. Inte.
Här är en lista med 5 positiva grejer om dagen:
- Vädret!!!
- Mina favorittjejer gjorde mig lika glad som vanligt
- Jag fick VG på kemiprovet (okej, det var igår, men det är så himla bra att det får vara med idag också)
- Telefonsamtalet med mormor var trevligt
- Jag ska till London om mindre än en vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0