I'm gonna get there

Hello!
Dagen har ägnats åt cupcakes-bak och ångestattacker över allt jag inte har gjort. Som till exempel pluggat kemi, pluggat fysik eller pluggat allt annat jag behöver göra. Jag ligger verkligen efter i allting.
Jag försökte skriva lite på min asförsenade I-search, men det hände liksom ingenting och jag fick för mig att byta ämne. Så nu har jag en helt ny och lång I-search som väntar. Måste även få gjort mitt naturkunskapsprov snart. Usch, vad jobbigt allting känns nu... Jag tror att det har med att det är söndag att göra. Söndagar är inte riktigt min favoritdag.
Jag var hos Malin förut och hämtade alla mina ägor som jag glömt. Hos Malin träffade jag Alida och hon visade mig filmen Hanna A spelade in på väg till kronan. Haha, dagens skratt alltså!
Jaja, nu ska jag gräma mig lite över allt ogjort plugg, sen ska jag nog kolla på solsidan.
x


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHHAHA NEJ FILMEN ASSÅ!

börjar skratta utan att behöva se den, jag kan ju bara föreställa mig, hehe.

du e bra du hannapanna<3

2011-04-03 @ 19:40:18
URL: http://elsahanna.myshowroom.se
Postat av: becka

Hahahahha jag vill med se den!

2011-04-03 @ 19:45:12
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0