godmorgon

Jag har dragit på mig en förkylning från helvetet, allting rinner och är tätt samtidigt (nu vet ni).
Jag har lite sommarlovs-feeling, vädret är ju så underbart och jag är ledig. Sedan inser man att det två månader innehållandes massor av hemska prov och inlämningar kvar till det riktiga sommarlovet.

Nu ska jag ut på en PW. Det har blivit lite av min nya grej, jag går flera kilometer varje dag och när jag kommer in vill jag bara gå ut igen för det är så jävla ROLIGT!
Sedan ska jag laga lite mat och sedan ska jag börja packa. Jag åker ju till London imorgon, har jag berättat det?

Här kommer en bild på mig och mina favorittjejer (som jag saknar dömycket!) från dagen då jag blev kidnappad, NI ÄR SÅ BRA!



Hejdå!


Kommentarer
Postat av: daniella

Å HANNAAAA JAG SAKNAR DEEEEEEJ !!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-20 @ 10:42:29
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0