One time

Jag har fastnat för JB's låt One Time - lyssna på den!

Igår var jag hemma igen med mamma och pappa, vi kollade på tv4s nya program Så mycket bättre. Det är ungefär som stjärnorna på slottet fast det är 7 artister som är på Gotland. Alla artister har varsin dag och då ska de andra artisterna tolka varsin låt av denna artisten. Igår var det Lasse Berghagens dag, och Petter gjorde Stockholm i mitt hjärta JÄTTEBRA! Det var ett fint program, som sagt som stjärnorna på slottet. Det suger bara att tv4 har reklam 24/7!

Artisterna är Lasse Berghagen, Lill Babs, Tomas Dileva, Petter, September, Plura och någon Christian tror jag, programet går att se på tv4play.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Stina

Fettnice, petter är ägig!

2010-10-24 @ 12:04:37
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0