heheh

Idag i skolan hände det 3 hillarious grejer.
1. Efter matteprovet idag (som gick ganska bra tror jag) stod vi och klappade lite på Rebeckas pälsväst gjord av kaniner, den är hur mysig som helst. Plötsligt upptäckte Danne en bröstvårta på Rebeckas rygg, en kaninbröstvårta! hehehehhe, mumma

2. Jag hade en vääldigt spännande kemilektion, en sån där alla keminördar någon gång drömmer om. Vi gjorde vätebomber, doppade natrium i vatten osv. osv.
Min kemilärare är ju lite av en hårdrockare - hehe, han hade en svart kemirock! (där satt den)

3. När vi hade ätit lunch gick vi upp till våra skåp och såg att någon hade ristat in farliga könsord i Dannes, Hannas och Rebeckas skåp. Detta berättade de för vår klassföreståndare Andreas. Andreas hämtade omedelbart rektorn som hämtade vaktmästaren som hämtade Jeanette som hämtade Karita. Hela skolledningen stod alltså och inspekterade skåpen - det blev ett krismöte (typ). Rektorn krävde att få deras föräldrars nummer så att de kunde ringa och informera om det olyckliga som hänt. Vaktmästarn lovade att skåpen skulle vara utbytta tills på måndag och Jeanette och Karita var mycket upprörda.
Jag säger bara - hade det varit på min förra skola skulle ingen ens lyft ett finger för något sådant.

byye


Kommentarer
Postat av: Stina

HAHAHAHAHHAHAHA Du är för rolig du (L)

2010-10-23 @ 05:56:23
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Hanna

ska du säga din lustigkurre!

nawii <3

2010-10-23 @ 10:41:45
URL: http://hahihoheh.blogg.se/
Postat av: hanna

HAHAHAHHAHAHAHAHH tror jag kissar på mig vad roligt! :D

de va typ roligaste dagen i mitt liv! HAHAHAHHAHAH

2010-12-02 @ 20:39:12
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0