el día this far, muy intresante

När jag ändå håller på kan jag skriva om min super hillarious dag. Naaaaaaat, som min gamla rektor Lasse skulle sagt. Kanske inte så jätte super hillarious.
Jag gick upp klockan 04.30 och duschade, jag var så trött att jag nästan somnade. Sedan sminkade jag mig och upptäckte till min fasa att jag varken hade foundation, mascara eller puder kvar (n).
Efter det fönade jag håret, det tog 20 minuter. 20 FUCKING MINUTER, hehe mina hårstrån har typ 1 cm i diameter, tjockast i min förra klass (ja, vi mätte).
Sen grabbade jag min cab och åkte till vårgårda, därifrån tog jag bussen till Alingsås och klev där på tåget mot Götheborg.
I Götheborg hade jag först matte och sedan kemi-prov. Provet gick dåligt. Sedan hade vi Svenska. Jag fick tillbaka min filmredovisning som jag slängde ihop i panik på en sisådär 15 minuter och jag läste inte ens igenom det innan jag skickade iväg den till Hans. Kan du gissa vad jag fick?
jo, MVG, med kommentaren; Utmärkt bra skrivet, det är en ren njutning att läsa! hehe, tack för kaffet liksom (y)
Sedan slutade vi, då gick jag, Danne, Rebecka, Felicia och Hanna till åhlens. Där köpte jag smink (för presentkort, inga pengar slösade innan London).
Sedan åkte jag hem, jag delade taxi med Joel.
Det var allt.
Klart slut, varulvstjut.

Kommentarer
Postat av: Stina

Kommentarer

1. Varför gick du upp halv 5??????

2. Varför åkte du inte tåg från vårgårda till götet?

3. Tack för kaffet fettt nice (Y)

4. bra med smink och bra att du spar pengar

5. Okej berätta för honom att jag är bff med hans kusin (Y)

2010-10-20 @ 23:56:04
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Hanna

1. jag skulle duscha skrev jag ju

2. det är så kallt att sitta och vänta, så jag åker buss istället för att vänta, så tar jag samma tåg från alingsås (y)

3. Jag veeet!

4. yes!

5. Det ska jag nästa gång jag ser honom!

2010-10-21 @ 19:31:13
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0