Trubbel framför oss

Jag har problem. Halv 8 hos mig och Paradise Hotel sänds SAMTIDIGT!
Vilket ska jag välja? jag tror faktiskt att det blir halv 8 hos mig, I love Helge.
Det supersvåra Engelskaprovet jag har imorgon bekymrar mig inte alls, detta känns viktigare.

Jag har börjat knåpa lite på min önskelista till jul. Jag funderar på att göra en i Adobe reader och skicka till alla släktingar, det vore väl något?
Först på listan kommer nog denna kameran;

Sedan denna 10 Piece Brush Collection från e.l.f;

och denna 32 piece Eyeshadow Palette från e.l.f också;

Sedan har jag inte kommit så mycket längre, men kanske önskar jag mig socks till mina Hunters också.

Nu ska jag laga kyckling med ris och sås och INTE plugga engelska.
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0