*mys*

Nu ligger jag och ska sova. I din säng! *MYS* *Fast saknar dig* hehehehhehehe
Det är ganska mysigt, jag är helt ensam hemma. Föresten måste du påminna mig om alla saker jag ska säga till mor och far från dig.

Som sagt var jag hos Malin ikväll (jag hann inte ta några kort), vi gick till pizzan och dit kom Hampe och Pontus. Vi åt (kan du gissa vad?), pratade om livet och hade det anmält trevligt. Malin berättade om sin lärare som kom in och stepade för dem en lektion.
Det roligaste som hände på min skola var när min lärare sa; När man har en banan och en apelsin blir det en smoothie, det är så det är när orbitaler hybridiseras. HAHA, på kitas är vi bara såååååå hillarious. Not, jag vill också ha stepande lärare!
Sen gick iallafall Hampe och Ponte till Bäver och Malin och jag gick och köpte godis och gick hem till hene *mys*

Som du kanske börjar märka är jag helt insnöad (hahahah, ordvits med tanke på vädret) på *Stjärn-grejen*

pöss! 

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha du är så rolig du!

Jag är hemma om 25 dagar!!!

2010-11-27 @ 11:18:37
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: hanna

JAG VET! (A)

2010-11-28 @ 00:04:58
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0