Londonresan i + och - (part une - Jeudi (=torsdag))

Torsdag: Jag (++++++++++++++) vaknade upp vid 9 någon gång (++++++ (skönt med sovmorgon)), då gick kag upp och duschade (++). Därefter åt jag frulle med mamma och pappa (++) sedan packade jag min väska.
Till lunch åt jag kokt korv med mos som jag tillagade i onsdags (- (korv är gott, men den var lite kall och så)).
Efter lunchen åkte jag och pappa till landvetter (+++) - på halva resan då vi lyssnade på håkan som du hade glömt i bilen (--) - på resten av resan då vi lyssnade på perssons pack och sigge hills.
Väl framme i (eller säger man på?) Landvetter checkade vi in och satte oss på flyget och allt flöt på. Jag tycker det är extremt långtråkigt att flyga (---). Vi landade på Gatwick airport north, därifrån åkte vi någon slags spårvagn till den södra terminalen. I spårvagnen spelades musik (++++), tänk vad trevligt om det vore så i Götheborg!
Från den södra terminalen åkte vi tåg in till Victoria Station (---), också väldigt långtråkigt. På Victoria Station gick jag och pappa till Mc donalds (+++) och väntade på Stina. Efter ungefär 20 minuter kom hon (++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++)
Vi åt lite mat och sedan tog vi tuben till Notting Hill gate, därifrån fick vi byta linje för att komma till queensway vilket betydde maaaaasssoor av bära tung väska (-----).
Hotellet var lite vårt att hitta (-) men väl framme var allt frid och fröjd. Hotellet var fint (++). När vi lämnat väskorna åkte vi till Oxford Circus och vi gick en lång stund på oxford street (+++++) och tittade lite i affärerna. Jag köpte ingenting (+/-). Vi åkte tillbaka till Queensway och satte oss på en pub med jääätteful halloweeninredning. Dessutom slängde de ut oss (pappsen blev lite för vild) (---).
Då gick vi till Spar ♣ (jag hade ingen gran, så det fick bli en klöver) och köpte mars planets (+++++) och sedan gick vi hem till hotellet och chillade brett (+++++)
Jag tror att det var allt den torsdagen hade att bjuda på.
Adjöss och goodbye.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahah gud vad kul jag ska också ha ett plus och minus inlägg (Y)

En fråga bara, på vilken skala är plusen?

Är två plus bra eller dåligt?

2010-11-02 @ 15:54:45
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Stina

Bra att du översatte torsdag annars hade jag inte fattat

2010-11-02 @ 15:55:26
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0