hi

Nu är det lördag och snart ska jag hem till bröderna baj och umgås, som på den gamla goda tiden.

Igår efter skolan gick jag, Felicia och Daniella till 4-gott och köpte snask, sedan drog vi vidare hem till Felicia. Där lagade vi mat som var superb. Sedan bakade vi en kladdkaka som också var superb och sedan satte vi oss och sjöng och spelade några trudilutter. Det var mycket mysigt.
hehe, det visade sig att hennes mamma redan hade köpt en godispåse till oss, den var riktigt fet. Kan du gissa vad den kostade?
Jo, 116 kronor.

Och en annan sak; det finns en i min klass som har sju mellannamn! INSANE!

Kommentarer
Postat av: Stina

116 spänn? Herre min gud! Hennes mamma måste ju vara bäst. Liksom vår moder skulle ju köpa en för typ 10 kronor.

Satte ni er och sjöng? hehe

7 mellannamn OMG! Minns den ens dom själv?

2010-11-14 @ 22:42:27
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Hanna

ja ellerhuuur!

ja?

haha, han fick tänka jättelänge!

2010-11-15 @ 15:40:53
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0