giftshop

Idag har jag vart ute och lämnat dina gåvor, de blev bara så snygga! Jag tog ingen bild men jag målade iallafall en UK flagga på paketen.
Hehe, jag gick via parkvägen för att lämna Marias, men såklart stod AL och tittade ut genom köksfönstret så jag kunde inte med att lägga den i brevlådan, så jag gick vidare till Josefin.
På väg tillbaka stod hon fortfarande i fönstret och kikade ut, så jag gick hem och väntade en stund med att gå tillbaka.
Till slut klarade jag lyckligtvis uppdraget utan att bli sedd.

Ha det så kult på restaurangen!

Kommentarer
Postat av: Stina

BRA Hanna! Det hade ju vart döden om AL såg dig hehe

2010-11-18 @ 17:50:51
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0