fuldanz

Det är så synd att frans är gay. Hade han inte vart det hade jag gift mig med honom direkt!
Jag älskar hans senaste statusuppdatering som löd; *Har inga ord för att Lorenzo åkte ut Ung och Bortskämd*
Jag ville gilla, men jag vill inte känna mig stalkig...
Ser du på ung och bortskämd därborta i London? Så synd att du missar alla awesome tv-program när du är borta alltså. Stackars dig verkligen.
Jag gillade din dag 1 myyyyycket, men jag hatar att kommentera blogg. Det är det näst tråkigaste och jobbigaste som finns i hela världen. Så jag skriver det här istället, det var fantastiskt enastående!
he he he he.
Om du vill veta vad det absolut tråkigaste och jobbigaste i hela världen är så är det fysik. Som jag har prov i imorgon. Och som jag inte har pluggat någonting på. *OOOOOUUUUPS* 
jaja, cya tomoozz!
Ps. Imorgon på min dag 2 är det "Det jag ångrar" och jag har redan börjat skriva lite på den- hihi spännande va? slut på Ps.  

Kommentarer
Postat av: hanna

he he, min tur o va lite stalkig av mig...

åh jag längtar me till dag två (a)

haha mina kommentarer e så fina, helt osammanhängande jaao. ja ja, nu ska jag sluuta :D

2010-11-30 @ 08:31:03
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

HIHI!

Dina kommentarer är supergulliga och hillarious!

2010-11-30 @ 09:21:05
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0