Det är bara att bryta ihop och komma igen!

Idag var vi på 4-gott, där måste man köpa för minst 40 kronor för att få betala med kort, neeeeeej vad syyynd alltså tänkte jag!
hö hö hö .
Sedan åkte vi till stadsbiblioteket och studerade Svenska. Grammatik är krångligt.
När jag åkte tåget hem satte jag mig i den tysta vagnen, bredvid satt en minst sagt konstig gubbe. När några människor kom in och satte sig (innan tåget hade gått) lät de lite för mycket tyckte han och gick dit och sa något i stil med; "KAN NI VISA HÄNSYN TILL ATT DETTA ÄR DEN TYSTA VAGNEN ERA JÄVLA TERRORISTER!!!!!" - inte så tyst.
Jaja, åter till svenskplugget!

Citat; Hampe, Hamy, Hampus Carlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0