Dag 2 - detta ångrar jag

Min mamma har lärt mig att aldrig ångra något. Bara sådant man inte gjort.
Så jag kan inte komma på något jag ångrar, gör jag ett misstag så har jag lärt mig att släppa det och gå vidare. Jag har faktiskt lite svårt att komma på något jag ångrar som inte har gjort också.
Visst ångrar man saker som "att jag inte köpte den tröjan" och "att jag inte pluggade till provet", men sådan räknas inte tycker jag. Isåfall skulle jag ha 10000000.
Jag ångrar på ett sätt att jag inte fortsatte spela gitarr. Min gitarrlärare var ju lite creepy och det var ju den största anledningen till varför jag slutade, ur den vinkeln sett ångrar jag det inte. Men jag skulle så gärna vilja kunna spela på riktigt.
Och det finns tillfällen jag ångrar att jag inte tog vara på. Till exempel min sommar.
Detta kanske inte blev så spännande att läsa ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0