Dag 1 - min förebild

Jag har så många förebilder att jag inte vet var jag sak börja.
Jag börjar med mig själv, får man ha sig själv som förebild? Iallafall, jag kanske inte riktigt kan säga att jag är min egen förebild, mer en "låtsasjag" är min förebild. Jag tänker alltid positivt och det är så jag vill vara, lika positiv som jag tänker. Blev detta svårt att förstå? Jag tror jag lämnar det så, även om den som läser detta inte förstår så förstår jag.
Sedan kommer Rebecca och Fiona. Jag vill vara dem.
Egoina är också en förebild, jag vill ha hennes "inte-bry-sig" - tänk. 
Det finns så många, abstrakta människor som seirekaraktärer och väääldigt konkreta som mina vänner.
Jag orkar inte skriva upp alla.
AMEN


Kommentarer
Postat av: hanna

åhh va du e bra! :D

så underbart rätt skriver! tummen upp :)

2010-11-30 @ 08:19:57
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

DU ÄR BRA HANNIS!

2010-11-30 @ 09:23:28
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0