blöö, varför blir det kursivt?

Lista i minus och plus.
- Det är lördag (+)
- Det är typ 10 cm snö ute (-)
- Idag var vi (Jag, Mormor, Mor och Far) i alingsås hos Viggo och Theo (+)
- Det är mörkt ute så jag kan inte ta ett kort på huset och snön för min mobilkamera suger (-)
- Jag ska kolla på sex and the city och äta beachips hela kvällen (+)
- Min spotify lista är så jäkla grym! (+)
- Jag har upptäckt Anna Ternheim (+)
- Jag saknar dig (-)
- Du kommer hem om typ en månad (+)
- Idag har jag fått cash (+)
- Jag tror att e.l.f finns i England (+) (du vet vad jag önskar mig i julklapp)

bye

Kommentarer
Postat av: Stina

Men ta med din kamera då? Jag vill se bild!

Vi måste skypea, jag är själv hemma (Y)

Jag dricker julmust och äter cheezballs, inte så illa det heller

Skicka den till mig, behöver lite ny musik (något som inte är Cheryl Cole)

Jag blev varm i hjärtat, jag saknar dig med mer nu än förut!!

Varför har du fått pengar?

Jag har redan en bättre ide på present till dig hehe

2010-11-20 @ 21:22:09
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0