Älskling, köffet är slut!

Jag borde egentligen plugga spanska *samma tonläge som hjärtinfarktreklamen*
Men jag pluggar inte spanska, jag sitter här och gottar mig, jag kanske till och med ska se ett avsnitt sex and the city? Problemet är att det är fruktansvärt kallt på övervåningen så jag kan inte sitta i min älskade soffa nuförtiden. Idag har jag skrivit klart min naturkunskap, braaaa Hanna!
Det enda denna bloggen handlar om är plugg, kul va?

Föresten har ju hp premiär idag, ååååååå vad jag vill se den!

Ha det så kult på restaurangen, hejdåå!

Ps. Jag ska börja ha roliga citat i mina rubriker istället för sångtexter som du har! bra va?

Ps 2. Min blogg är tråkig, vad ska jag göra för att liva upp den?

Ps 3. Nu börjar ph! 

Kommentarer
Postat av: Stina

1. Varför är det kallt?

2. gottar mgi? hanna så skriver bara mamma

3. Ja det är ju en blogg om ditt liv så lite kul är det med plugg

4. jag ska se den på söndag

5. vem har sgat köttffet då?

6. Skaffa dig ett liv?

2010-11-18 @ 17:48:39
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Hanna

1. våran värmepump suger

2. nej, mamma och jag!

3. vad bra att du tycker det!

4. avis!

5. Johan Glans!

6. men jag går natur, jag kan inte.

2010-11-18 @ 18:08:02
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0