watch this

Förlåt att jag inte gjorde min dag 4 igår. Jag kanske gör den idag om jag orkar/vill/hinner osv.
Igår blev vääääldigt spontant. När jag träffade malin på tåget bestämde vi oss för att åka till kronan iallafall, vi skyndade hem till henne och gjorde oss iordning, sen drog vi till Hanna B och sedan till kronan. Jag träffade Lin och Johannes, hehe. Jag fick deras autografer, fast jag orkade inte gå till Johannes, så Lin fick skriva hans namn också, höhö.

och på armarna...

(äkta Johannes)
och den obligatoriska "kort-inne-på-kronans-toalett"

Haha *egoist?* Bilden ska föreställa Nathalie, Malin, mig.

Jag hade faktiskt en ganska kul kväll igår, på kronan.
+ att fågelringen är liiiite opraktisk, jag vet inte hur många jag slog till i huvudet med den. Med o-mening alltså.
Och mitt älskade orm-armband gick i tusen bitar, hå. *Du får gärna köpa ett nytt Stina*

Och när vi ändå är lite star struck kan jag ju passa på att säga att jag sprang på Kenza igår, och Elin säger att Elektra (min idol gladiatorn) jobbar på åhlens. JAG MÅSTE DIT!

Långt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hanna jag är faktiskt inte så imponerad av att du har Lins autograf.

Haha skysst du

Vi får se vad tomten kommer med hehe

Haha vad gör hon där? brottar ner kunder eller?

2010-12-05 @ 12:36:57
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Hanna

hehe, inte jag heller egentligen.

Alltså hon jobbar ju inte där som elektra, jag tror att hon jobbar där som säljare eller något ;p

2010-12-05 @ 12:42:45
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0