Trött_tjej_94

Hej igen!
Idag slutade jag klockan 11.40 och jag kom hem ungefär 21.00. Kult.
Jag hade utvecklingssamtal klockan 17, så jag fick vänta ett bra tag i skolan, men inte mig emot, jag gillar att vara i skolan. När klockan slog 15 gick jag ut på stan och kikade lite, jag köpte en julklapp till Elin, men den var så cool att jag kanske behåller den själv.
Sedan kom Mamma och Pappa och utvecklingssamtalet gick galant. Min klassföreståndare pressade mig lite när jag sade att jag inte visste vad jag ville bli. Så mycket att jag var tvungen att dra till med något och sade DJ; då sade han: "det skriver jag inte upp". Jaja, resten av samtalet gick bra iallafall.
Efter det gick jag, mor och far ut på stan igen och jag hittade en AAAAWESOOOOME julklapp till dig. Sedan åt vi på pizzahut, de har sjukt goda glutenfria pizzor där!
Därav min sena hemkomst, kanske inte så bra eftersom att jag har hur mycket som helst att plugga tills imorgon. Jag upptäckte nämligen att min engelskainlämning som jag skulle skicka till Stu var fruktansvärt dålig. Jag måste ha sovit när jag skrev den, så jag skrev om i princip hela uppsatsen. Nu väntar en hel historiauppsats, SEN får jag lägga mitt trötta huvud till ro på kudden. Eller nej, vänta, det var ju engelskaläxa också...
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad var det då?

Här i england har inte pizza hut glutenfritt (N)

2010-12-06 @ 23:36:51
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Hanna

Det säger jag inteeee!

FUCK THEM!

2010-12-08 @ 18:39:46
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0