jag har så svart att balansera mellan trygghet och panik

Mitt internet har knappt fungerat på hela dagen.
Så utan spotify och musik visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till, men så plockade jag fram min gamla cd-freestyle. Situationen var räddad.
Jag skrev en receptbok i brist på saker att göra, och så gjorde jag ritningen till vårt pepparkaksbygge. Det kommer bli legen-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!
hehe, legendairy alltså!


Kommentarer
Postat av: frillan

hahhahah du e så gullig! om du har brist på saker att göra ska du plugga kemi.. men det vet du ju mycket väl om så det kanske jag inte behöver tala om för dig gumsiii hihihi

Puss på daj!

(du e grym på att blogga förrsten och jag ska börja stalka dig)

2010-12-13 @ 17:33:00
Postat av: Hanna

hahah, men kemi är sååå tråkigt!

hehe, grymt gullet1

2010-12-14 @ 08:56:04
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0