Fade away

Eftersom att jag är så himla dålig på att blogga tänkte jag göra en liten lista som jag snodde av Linnéa.

Visste du..
...att den senaste filmen jag såg 
var true blood, om det räknas som film, annars var det nog Hp 
...att jag lyssnar mest på mina älskade listor
...att jag avskyr KÖTTFÄRS!
...att kärlek är det finaste som finns när det är rätt
...att min mobiltelefon är lite skadad
...att när jag vaknar på morgonen rusar jag upp ur sängen
...innan jag går och lägger mig surfar jag ALLTID
...att idag har jag pluggat fysik, vart sjuk och bakat julgodis
...att jag just nu tänker på mina sjukt kalla fingertoppar
...att i kväll ska jag klockan är halv tolv ...
...att i morgon kommer jag göra asbra ifrån mig på fysikprovet. inte
...att jag hoppas att nästa år blir ett bra år!
...att det roligaste jag läste idag var hehe, Frans. Alltid Frans
...att jag verkligen vill ha JULLOV

Hih, och föresten, idag beställde jag mina efterlängtade skosnören! De kommer göra hela min vår och sommar på mina converse, åh.

hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0