++++++++

Förlåt min ganska kassa uppdatering, ursäkten är att livet kom emellan.
Igår var jag inte i skolan på grund av min jobbiga sjuka, men när pappsen skulle åka till Landvetter på eftermiddagen kände jag mig någorlunda frisk, så jag åkte med.
Med äckligt hår och mjukisar åkte jag och tänkte att jag skulle ju vara där i cirka 5 minuter och bara hämta henne. Men så blev det inte riktigt, jag satt och väntade på Landvetter i tre timmar, med hosta och huvudvärk.
Stinas väska kom inte med planet ifrån köpenhamn, så hon fick vänta i ett rum och jag i ett annat, men efter tre timmars väntan kom hon ut och då kändes det ändå värt att ha suttit där.
Sen åkte vi hem och väntade på tjejerna som kom med valentinopizza och beachips och kvällen blev trevig!

Imorses åkte vi en snabbis till Lidköping.
Sedan gick vi till mormor och där var kusinerna och vi firade lite mini-jul.

Jag är så glad över att inte sitta ensam i soffan och titta på Gossipgirl, det är så härligt att Stina ligger bredvid.

puss och goooo jul!

och föresten, ursäkta den extremt kontiga meningsbyggnaden och sånt, jag är lite trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0