En till lista

Denna snodd av Michaela Forni! Vilken liten tjyv jag är, hehehe

1. Hur gammal är du om fem år?
21
2. Vem var den sista du träffade? Mormor
3. Hur lång är du? 166 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Fortfarande true blood om det räknas, annars HP
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag är hos mormor" till Pontelito <3
7. Vad är dagens planer? Det är inte så mycket dag kvar, så jag ska sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på när och till vem
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Ser henne i ögonvrån nu.
11. Vilken ögonfärg har du? Grå
12. När vaknade du idag? 05.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej?
14. Vilken är din favoritplats? Köpenhamn och överallt!
15. Vilken plats föredrar du minst? Platser där det är mycket folk ...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, ingen aning faktiskt, men inte här
17. Vad skrämde dig som barn? Lyftkranar, jag var sjukt rädd! Jag började gråta och var tvungen att hoppa upp i mammas famn när jag såg en. Jag var superrädd för luftballonger också.
18. Vem fick dig att skratta senast? Frans, alltid Frans.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Haha, jag har dubbla tjocktröjor och byxor när jag sover. Och raggsockorna är inte att förglömma!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har två, men sover bara på en halv
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Jag vet inte riktigt, jag är väl inte den som pratar när det inte behövs, men jag älskar att umgås!
27. Vilken är din favoritglass? Den hemmagjorda Italienska på glasscafét i Vara!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag vet inte, men 100 000 skulle jag iallafall bränna upp, lite Schyman style
29. Tycker du om kinamat? Jag gillar de tre första tuggorna, sen vill jag kräkas
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? MJÖÖÖÖLK!.
32. Sover du på någon särskild sida? Nix
33. Kan du spela poker? Texas hold em kan jag faktiskt ;p
34. Tycker du om att mysa? JAAAAAAA!
35. Är du en beroendemänniska? Mja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? JAPP!
37. Vill du ha barn? Jag tycker att det är så himla svårt att säga nu, vill jag ha barn i framtiden så vill jag det då. Nu vill jag inte ha barn.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Spanska och massor med fula ord på persiska, tyska och finska (bra egenskap Hanna!)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Helst inget, jonslundsbadet går an, annars avsår jag från klamydiapooler. Hav gillar jag inte heller, jag hatar att bada/simma/what so ever
41. Vad spenderar du helst pengar på? Eftersom att kläder är det enda jag betalar själv så är det kläder...
42. Äger du dyra smycken? Nä, det tror jag inte.
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En makron/snöboll
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är roliga på sitt sätt
46. Välj ett ärr på din kropp? Hela jag är fylld med ärr så jag har lite svårt att välja, men jag tar nog det ena i pannan som jag fick när jag sprang in i tegelväggen i Jonslundsskolan. Jag svimmade, vaknade upp och runt stod hela klassen och tittade ner på mig. Epic moment!
47. Vad har du för ringsignal? Tar tillbaka allt - vapnet, jag älskar min ringsignal!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Det vet jag inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild
51. Kan du byta olja på bilen? Nej?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej?
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läste om Harry Potter i somras, tror att det var den senaste jag läste klart.. SÅ längesedan var det jag läste!
54. Läser du dagstidningen? Ja.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Hehe, nej!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? hm, tror att det var typ p4 eller något som gick på rdion i morses
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hanna Johansson.
59. När var du i kyrkan senast? När jag konfirmerades

hej intresseklubben, tack för att ni tog er tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0