ehe

Jag kan göra en liten sammanfattning av helgen.

Fredag: Var i skolan, det hände inget speciellt.
Jag väntade i stan på Malin, tänkte; Nu ska jag bara köpa julklappar, inget annat. Hem kom jag med 5 ringar till migsjälv. Jag kunde inte hålla mig.
Åkte som sagt hem med malin och vi catchade up lite, väl hemma gjorde jag inte mycket, låg coh sjukade mig i soffan typ.

Lördag: Inget värt att veta hände förän efter lunch, då jag, mamma och pappa blev på pysselhumör. Vi gjorde islyktor, sådana där när man häller vatten i en bytta med en burk eller något i och ställer ut så att det fryser. Oh så kul.
Sedan på kvällen åkte jag till min skäggige man.

En bild. Bara för att han är den finaste på jorden. (Här inte så skäggig)

Söndag: Sjukling, fysik och julbak.

byes

Kommentarer
Postat av: Frillan

Naw, ni e sååå söta!

Krya på dig hunniiiii <3

2010-12-20 @ 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0