dag 20 - mina drömmar

Alltså, jag har helt tappat bort mig, men jag vet att det är dag 20 nu iallafall och jag valde någon random punkt.

Mina drömmar alltså. Jag brukar ha perioder där jag drömmer samma dröm varje natt, fast med små olikheter såklart.
Just nu drömmer jag att jag rymmer hemifrån, och åker tåg till Astrid Lindgrens värld. När mamma och pappa kommer dit och ska hämta mig springer jag ikapp ett tåg och hopppar på det.
Inatt var pappa redan på Astrid Lindgrens värld när jag kom dit, då skyndade jag till tåget tillbaka men när jag kom på var han redan där också. Sedan rymde jag tillbaka. Då hade jag fått tandställning och var jättestolt över det, sen fick jag dela hotellrum med Egoina som var ledsen över att hennes pojkvän hade gjort slut.

Det är lustigt det där med drömmar. Jag är ganska bra på att komma ihåg drömmar, ibland skriver jag till och med upp dem i en bok jag har bredvid sängen.
Jag öppnade just boken, den första drömmen jag skrev, när jag var 14, var;
Henrik i min klass hade köpt en kamera och sa: Titta, jag har köpt en ny vamera!
Jag: Bra, då kan du ta massor med vort!

Ja... Undrar vad den betydde.

Jag drömmer sällan mardrömmar, jag minns bara en, min första. Jag tror att jag var 5 år då.

xxx

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha du är lustig även när du sover hehe

2010-12-19 @ 21:10:48
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0