Dag 11 - min bästa vän

Alla som jag umgås är mina bästa vänner. Så är det, och jag är så himla tacksam för mina fina vänner.
Min allra bästa vän heter Malin. Vi lärde känna varandra när vi var 12 år gamla. Eller 12 år unga kanske det heter.
Malin är den jag litar på mest i hela världen och vi har aldrig haft några hemligheter för varandra. Malin har alltid koll på allting, och hon har lärt mig så mycket. Till exempel detdär med listorna. Malin skriver listor till allting, och det har jag också börjat med. Det får mig att slappna av.
Malin gör mig så glad.

Jag och min älskade älskling en fin kväll i september.

En annan vän som står mig väldigt nära är Nathalie. Hon, jag och Malin är lite av en trio. 
Jag tycker att det är så himla synd att vi inte träffas så ofta längre, men även om det är så kommer jag alltid veta vart jag har Nathalie. 
Nathalie och jag tänker så lika att det nästan är läskigt. Vi har liskom samma värderingar och ibland avslutar vi varandras meningar.

Jag, Malin och Nathalie i somras. Den dagen var så fin!

Vad synd det är att jag inte har alla bilder på oss från när vi gick i sexan tills nu. HAHA

Stina är också min bästavänihelavidavärdlen. BFF.
Alla andra är också mina bästa vänner.
LATERO!


Kommentarer
Postat av: Stina

kul att jag har dig som bästa vän men du inte mig

2010-12-09 @ 20:30:59
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Hanna

okej, vänta lite då!

2010-12-09 @ 23:29:55
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0