Dag 10 - mitt favoritminne

Jag har inte direkt något favoritminne tror jag. Det finns många härliga stunder som jag minns. Det jag först kom att tänka på var den gången då pappa precis hade köpt den blå Opeln.
Jag var väl ungefär 5-6 år skulle jag gissa.
Den blå Opeln var gammal och rostig, den hade några år på nacken när pappa köpte den. Det var vinter då och snöigt. Jag, Elin och Stina skulle för första gången åka i bilen och vi knödde in oss i baksätet med våra tjocka overaller.
Pappa startade bilen, so far so good.
Men när han satte igång fläktarna börjde det spruta ut höstlöv ur de ganska stora fläkthålen. Jättemånga höstlöv. Då iallafall kändes det som att hela bilen fylldes med höstlöv, och det kom bara mer och mer och mer.
Haha, jag minns iallafall att vi tyckte det var vääääldigt roligt.

Ett annat minne är när jag, Malin, Nathalie och Matilda satt i matsalen i Nossebro. Vi hade ätit klart och satt bara och pratade när malin helt plötsligt, mitt i en mening, föll ner på golvet. *ASGARV*
Hon tog sig upp och ställde sig vid bordet. Nathalie kröp ner under bordet och fick med sig ett stolsben upp. *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRV*
Haha, oj vad kul det var.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahhahahahha bästa minnet evahh

2010-12-09 @ 20:30:08
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Hanna

haha, vilket? ;p

2010-12-09 @ 23:30:34
URL: http://hahihoheh.blogg.se/
Postat av: Oleiben

Excellent site.

2011-04-05 @ 13:47:27
URL: http://oleiben.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0