bloggfån

Jag är så dålig på att blogga. Förlåt.
Jag sitter här och kollar på Gossip girl och inviger min nya fina kaffemugg som jag fick i julklapp.
Jag är så himla nöjd med denhär julen, vanligtvis brukar den ju inte bli så himla speciell som man förväntar sig, men i år var den riktigt bra.
Kanske, eller mest troligt, var det för att Stina är hemma och sprider glädje.

Förut var Maria här en stund, det var kul att träffa henne en snabbis innan hon återvänder till huvudstaden. Hon berättade om en supersmart affärsidé hon hade kommit på på sin företagsekonomi. Jag vill också ha företagsekonomi och sådant, jag saknar verkligen lite samhällsämnen!

Och justdet! Vi monterade vårt pepparkaksskepp idag. Det blev totalt failat, eftersom att Stina tappade ena sidan i golvet och den gick i kras, men står gör det iallafall.
Jag tog lite bilder (med min nya kamera), och jag kanske lägger upp dem här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0